Дослідницький
дитячо-підлітковий табір денного
перебування
«Юний науковець»
Відмінності
Дослідницького дитячо-підліткового табору «Юний науковець»

Завдання проекту:
·
Створити
здоров’язбережувальний і науково-культурний простір, який сприятиме
оздоровленню та відпочинку, актуалізації творчого мислення та творчого
потенціалу дітей та підлітків, розвитку особистості кожної дитини на основі
взаємодії та міжособистісних стосунків, вихованню у дітей потреби у здоровому
способі життя й спортивно-оздоровчій діяльності.
·
Розробити та
організувати проведення оздоровчих, науково-пізнавальних,
інформаційно-культурних, просвітницьких заходів (квести, майстер-класи,
екскурсії, віртуальні екскурсії, конкурси, флеш-моби, вікторини тощо),
спрямованих на популяризацію знань про сучасний світ професій.
·
Організувати
діяльність дітей та підлітків в різних професійних сферах (туризму, історії та
археології, краєзнавства, геології, психології, філософії, біології, хімії, садово-паркового
господарства, зоології, екології, мистецтва, художньої, технічної творчості
тощо) через актуалізацію їх пізнавальної
активності.
Комплексна програма роботи табору охоплюватиме:
І. Оздоровчо-профілактичний блок: «Оздоровча гімнастика»;
«Оздоровча хореографія»
II.
Професійно-орієнтовний блок (Дні за фахом): День туриста, День історика, День
геолога, День біолога, День хіміка, День флориста, День еколога, День психолога
ІIІ. Мистецький блок:
«Малювання та ліплення»; «Художня вишивка»; «Оздоровлення музикою»; «Мистецькі
бесіди»; «Чарівна скринька» (декоративно-ужиткове мистецтво)
ІV.
Соціально-адаптаційний блок: «Саморозвиток та взаємодопомога»; «Зроби сам»;
«Крок до успіху»; «Комп’ютерна графіка» (програмування для дітей з порушеннями
інтелекту; порушеннями опорно-рухового апарату; порушеннями зору)
Перший тиждень: Другий
тиждень:
День знайомства День
біолога
День туриста День хіміка
День історика День
флориста
День геолога День еколога
День здоров’я День
психолога.
Приклад
плану реалізації проекту:
№ з/п
|
Час роботи
|
Зміст та тема дня
|
П’ятниця (десятий
день). День психолога.
|
||
1
|
08.00 – 09.10
|
Прийом
дітей
|
2
|
09.10 – 09.40
|
Ранкова
зарядка – спортивні вправи
|
3
|
09.40 – 10.00
|
Рухливі
ігри
|
4
|
10.00 – 10.30
|
Сніданок
|
5
|
10.30 – 11.30
|
Ізотерапія
(заняття для дошкільників)
Тренінги
міжособистісної взаємодії (для молодших школярів)
Психологічний
квест «Пізнай себе» (для підлітків)
|
6
|
11.30 – 13.00
|
|
7
|
13.00 – 14 00
|
Обід
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий